czwartek, 13 sierpnia 2015

Change your life


Hejka wszystkim! Chciałam przeprosić, że tak długo nie było żadnego posta, ale przez ten cały czas byłam po za domem i nie miałam możliwości nic dodać, ale od dziś postaram się dodawać posty co tydzień, i promise! Chciałabym podziękować wszystkim osobą które komentują to naprawdę motywuje do pisania i wiem, że nie idzie to wszystko na marne, dziękuje!
Dzisiejsza notka ma na celu pokazać Wam, że zdrowe odżywianie i prowadzenie zdrowego stylu nie jest takie straszne i trudne jak się Wam wydaje. Chciałabym napisać dlaczego warto uprawiać sport i jakie można mieć z tego korzyści.

  Myślałam dość długo czy napisać o tym notkę i stwierdziłam, że trochę wiadomości o zdrowym stylu życia i aktywności fizycznej nigdy nie za mało.


HEALTHY LIFE 

  Pewnie nie jeden raz ktoś się zastanawiał co mi da zdrowe odżywianie i uprawianie sportu otóż wprowadzeniu zdrowego stylu życia nie chodzi tylko o ideę na to ktoś jest bardziej chudy, lecz o to co na to daje! Dzięki prowadzenia takiego stylu zwiększany szansę na uniknięcie wielu chorób, jesteśmy młodzi i mało kto patrzy na to w ten sposób, a może to czas zacząć myśleć nad tym jak długo chcemy żyć? Więc powinniśmy dbać o siebie w każdy sposób! Oki wiecie juz, że zdrowe odżywianie jest ważne teraz napisze wam aktywność fizyczna jest również ważną rzeczą!



WORKOUT TIME 

Regularna aktywność fizyczna zapewnia nie tylko zapewnia dobra kondycję i smukłą sylwetkę, ale odpowiednią dawka ruchu jest niezbędna do dobrego samopoczucia, wykonywanie ćwiczeń daje nam dawkę endorfiny czyli inaczej zwane hormonami szczęścia, które łagodzą nam stres! Więc jeśli się czymś martwisz lub stresujesz wyjdź na dwór wraz ze znajomymi czy chłopakiem i idźcie na rolki czy spacer! Aktywność fizyczna pozwoli Ci utrzymać odpowiednią wagę, więc skończ siedzieć przed laptopem i zajadać te pyszne ale niezdrowe przekąski i idźcie zrobić kilka brzusznej, przywódców cokolwiek. Przy okazji poprawisz sobie kondycję!!


Naszły dni upałów gdzie, większość z was pewnie siedzi w domu i zastanawia się co można robić w tak upalne dni i spędzić je aktywnie, więc jeśli w Twojej okolicy znajduje się basen który oferuje w miarę tanie wejścia w czasie wakacji to skorzystaj z tego i idź na godzinę przepłyń kilka basenów, ochłodzisz się jak i poprawi ci humor. Preferujesz sporty siłowe? weź śmiało jakąś bliską Ci osobę i kupcie karnet na siłownie!!
Just do it! 





13 komentarzy:

  1. W zdrowym ciele zdrowy duch! :)
    Bardzo fajny pomysł na posta.
    Pozdrawiam.

    Nitka Blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny post! U mnie to chyba najwyższa pora zacząć zdrowo żyć. Takie wpisy mnie do tego najbardziej motywują! :)

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio zaczęłam zdrowo żyć!
    mogłabym liczyć na wejście w banner cndirect/dresslink u mnie na blogu?:) Mój Blog - klik! każdy komentarz, oraz obserwację oddaję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, jasne! trzymaj tak dalej a napewno nie pozalujesz :)

      Usuń
  4. Mega post ;> Motywuje do działania ;)
    Zapraszam do obserwacji ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja staram się utrzymywać zdrowy tryb życia ca;y czas :3
    nicol-nicolaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ćwiczę, ale za to dużo chodzę i jeżdżę rowerem :)
    ostatnio zaczęłam zwracać uwagę na to co jem i jak często
    poklikałabyś u mnie w linki? :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdrowy tryb życia jest teraz na modzie, ale niestety ciężko go utrzymać ;/

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Co powiesz na wymianę komentarzami? Miło mi będzie jak zaobserwujesz, odwdzięczę się!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  8. ja od niedawna biegam, jeżdżę na rowerze i staram się jeść rozsądniej- i czuję się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam się ruszać i robię to jak najczęściej teraz, bo potem podczas roku szkolnego jest z tym ciężko niestety.

    Mój blog CLICK

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zawsze cierpię na brak motywacji. Nie lubię ćwiczyć niestety ;/

    Nowy Post!- Klik!

    OdpowiedzUsuń