niedziela, 30 sierpnia 2015

beauty lies in simplicity

Hejka wszystkim!
Z tego powodu, że jutro od rana będę zabiegana i załatwiała jakieś sprawy, więc zaplanowałam sobie, żeby notka pojawiła się dzisiaj niż później. Chciałam też powiedzieć, że od środy zacznie się szkoła i w związku z tym notki będą się pojawiały co dwa tygodnie, ale nie zawsze!

╰☆╮

Każdy w sobie mam coś czego inni nie mają coś co każdy zazdrości drugiej osobie. To pozorne piękno zależy tylko od naszego umysłu. To dzięki niemu każdy może dowieść, że każdy jest piękny, mądry i ma w sobie cechy którzy inni będą zazdrościć. Kiedy spytasz się kogoś o to co mu się w sobie nie podoba i chce zmienić, w ciągu kilku sekund potrafi wymienić mnóstwo rzeczy i tak naprawdę zostają tylko kilka rzeczy których by nie chciał zmienić. 



  Piękno to pojęcie względne. Każdy jest inni, każdy z nas czymś się wyróżnia. Każdy z nas ma inni gust muzyczny, inny styl ubierania, ale jedną rzeczą co mamy wszyscy to są wady i zalety. Nie znam żadnej osoby, która nie miała by wad czy zalet, każdy po długim namyśle znajdzie w sobie te obie rzeczy. Problem większości z nas polega na tym, że nie potrafimy pogodzić się z naszymi kompleksami. Możemy je zwalczyć, jasne, ale czy wtedy zaakceptuje mu już siebie w stu procentach? Niestety nie, od razu znajdziemy "nowy" kompleks i będziemy chcieć go zwalczyć i trafimy do błędnego koła, a nie dostrzegamy tych małych rzeczy dzięki którym jesteśmy na stanie się uśmiechnąć.

 
Nie każdy jest piękny, bogaty czy mądry. Pewnie nie jeden raz miał z was tak, że szliście po parku i widzieliście piękną osobę po głębszym poznaniu tej osoby może okazać się, że ma masę kompleksów i zadajecie sobie pytanie "jak taką piękna osoba może mieć kompleksy". Nikt nigdy nie będzie idealny pod każdym względem. 

╰☆╮


    Mam dla Was zadanie, zamiast zazdrościć swoim koleżanką/kolegą że jest od ciebie ładniejsza, idź stań przed lustrem odrzuć wszystkie swoje kompleksy na bok i znajdź w sobie pozytywy. 
Chciałam również podziękować Darii z tego bloga (http://smerfastycznadaria.blogspot.com/) za zrobienie mi cudownego design"u!!! Pozdrawiam Darię

Na koniec mojej notki chciałabym Wam umilić wieczór, więc daje wam super piosenkę
https://www.youtube.com/watch?v=QV62YRpIeUA

╰☆╮

· czytam każdy komentarz 
· każdy komentarz motywuje mnie do pisania notek
· odwiedzam każdy blog, który zostawiacie w komantarzach

16 komentarzy:

  1. Bardzo mądry i motywujący post :)
    Również obserwuję :D
    Zapraszam: modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Design naprawdę jest świetny, zresztą tak jak i piosenka :)
    Obserwujemy? (daj znać u mnie)
    maandy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam pytanie poklikałabyś u mnie w linki? Zależy mi na każdym kliknięciu i przy najbliższej okazji postaram się Ci odwdzięczyć. Z góry dziękuję :*
      http://maandy1.blogspot.com/2015/09/oferta-wspopracydarmowe-zakupy-dla-was.html

      Usuń
  3. Łatwiej powiedzieć, niż zrobić, ale ładnie napisany post ;) A pioseneczkę już sobie puściłam.

    COCOCHINES BLOG

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze napisane :)
    mam tylko jedną, szczerą uwagę - zamiast
    '' Mam dla Was zadanie, zamiast zazdrościć swoim koleżanką/kolegą że jest od ciebie ładniejsza''
    powinno być
    '' Mam dla Was zadanie, zamiast zazdrościć swoim koleżankom/kolegom że jest od ciebie ładniejsza''
    mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajnie piszesz, milo sie czyta a co do tematyki notki - masz calkowita racje
    pozdrawiam, www.poziomkabloguje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie napisane. A może ktoś zazdrości czegoś nam i my nawet o tym nie wiemy :D
    U mnie nowy post, zapraszam

    http://odbicie-lustra.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że łatwo się mówi a trudniej jest to zrobić. Mam jeden ogromny kompleks i raczej ciężko mi będzie go zwalczyć czy zaakceptować mimo tego, że innym on nie przeszkadza.

    hmuoyevol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. No niestety tak już jest, naprawdę malutko jest osób bez kompleksów ;(
    http://sayhellomardam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. zazdrość zajmuje wysokie miejsce w top 5 moich wad, jestem zazdrosna o wszystko i wszystkich, często bez uzasadnionych przyczyn. najwyższy czas zacząć to zmieniać

    zapraszam: http://szklanyzamek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Każdy jest piękny na swój sposób :)
    Świetnie napisane ;3 Pozdrawiam! :D
    Mój blog - klik ^^

    OdpowiedzUsuń